Etiketter

Amigurumi (3) diy (3) Drømmefanger (6) Før og etter (2) Hekling (21) Interiør (2) Jul (1) kluter (2) kort (1) kurv (1) Loppis (1) lykt (3) Maling (4) skjerf (7) Strikking (1) Stua (2) Sy (2) tegning (3) Vannmaling (1) Vesker (1) watercolor (2)

søndag 8. mars 2015

Strikke kluter

Å strikke kluter er veldig meditativt og avslappende. Nesten som terapi å regne, Så er det morsomt å variere på møster. Noen kluter strikker jeg diagonalt og det er vel det jeg liker best. Brutt perlestrikk er også en favoritt. Disse er veldig gode da de får en grov side og fin side. Jeg synes det er koselig med litt jålete kopptuer så jeg hekler gjerne en kant i en fin kontrastfarge.
Nå må jeg finne Willy sammen med 7åringen. Boka er godt brukt i 15 år, men blir visst aldri "gammel" selv om den knapt henger sammen, Søndagskos <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar