Etiketter

Amigurumi (3) diy (3) Drømmefanger (6) Før og etter (2) Hekling (21) Interiør (2) Jul (1) kluter (2) kort (1) kurv (1) Loppis (1) lykt (3) Maling (4) skjerf (7) Strikking (1) Stua (2) Sy (2) tegning (3) Vannmaling (1) Vesker (1) watercolor (2)

søndag 8. mars 2015

Loppisfavoritt

Dette er min favoritt av alle loppisfunn jeg har gjort, tror jeg. Jeg fant denne hjemmelagede klokka på loppemarkedet på Bertnesdagan 2014. Jeg betalte vel 50,- for den. Jeg poppet malingsboksen bare noen minutter etter at jeg kom hjem, for jeg så et betydelig forbedringspotensiale med hvitmaling. Jeg brukte sjablonger til tallene. Da jeg i rundkastet ikke fant svartmalingen brukte jeg svart sprittusj til tallene. Inni la jeg vanlig gavepapir. Jeg likte mønsteret. Det gjør også at jeg kan raskt endre uttrykk på klokka ved å bytte til et annet motivpapir.
 
Denne er jeg veldig fornøyd med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar