Etiketter

Amigurumi (3) diy (3) Drømmefanger (6) Før og etter (2) Hekling (21) Interiør (2) Jul (1) kluter (2) kort (1) kurv (1) Loppis (1) lykt (3) Maling (4) skjerf (7) Strikking (1) Stua (2) Sy (2) tegning (3) Vannmaling (1) Vesker (1) watercolor (2)

tirsdag 10. mars 2015

Orden i sysakene

Jeg hadde i utgangspunktet strikkepinnene og heklekrokene i en toalettmappe. Dette var jo tungvint å finne fram i, og generelt rotete. Jeg tok et bildesøk på google og fikk masse inspirasjon på diverse oppbevaringsmetoder. Jeg designet denne mappen etter mitt eget behov og ble veldig fornøyd. Det er lettvint og oversiktlig, og jeg skjønner ikke at jeg har klart meg uten denne.

Inni har jeg brukt tekstilvoksduk for å gjøre den litt holdbar. Jeg fikk noe fint tøy fra min søte svigerinne i julegave, som jeg brukte utenpå og inni. Jeg tror faktisk at både knappen og pyntebåndet var en gave fra min svigerinne. Jeg laget en liten lomme i gjennomsiktig plast for å ha småting i. Den ble veldig praktisk. Jeg har planer om å lage flere sånne ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar