Etiketter

Amigurumi (3) diy (3) Drømmefanger (6) Før og etter (2) Hekling (21) Interiør (2) Jul (1) kluter (2) kort (1) kurv (1) Loppis (1) lykt (3) Maling (4) skjerf (7) Strikking (1) Stua (2) Sy (2) tegning (3) Vannmaling (1) Vesker (1) watercolor (2)

tirsdag 24. februar 2015

Heklehelg

Det var nok en mandag. Dagene flyr og jeg synes jeg aldri får tid nok til alle designene jeg har i hodet. I helga heklet jeg tre skjerf. Jeg heklet i Molly akryl fra Panduro. Dette er deilig å hekle av og klør ikke. Jeg har også heklet inn Heddagarn for effekt. På dette skjerfet la jeg opp 45 luftmasker på krok nr.9, og heklet det på lengden. Nedover arbeider økte jeg på skjønn, slik at den la seg fint på skuldrene. Jeg ble godt fornøyd, men skulle kanskje brukt krok nr. 8, for et litt fastere resultat.

Denne ble både varm og myk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar