Etiketter

Amigurumi (3) diy (3) Drømmefanger (6) Før og etter (2) Hekling (21) Interiør (2) Jul (1) kluter (2) kort (1) kurv (1) Loppis (1) lykt (3) Maling (4) skjerf (7) Strikking (1) Stua (2) Sy (2) tegning (3) Vannmaling (1) Vesker (1) watercolor (2)

søndag 22. februar 2015

Hekle-dilla

Dette er mitt første innlegg i min nye blogg. Jeg håper dere vil like den. Bloggen kommer til å inneholde hobbyinnlegg hovedsaklig. Da hekling. strikking og sying. Og et og annet innlegg om interiør. Jeg har brukt helga på hekling, og er helt hekta på å hekle skjerf.
Jeg har googlet bilder for å få inspirasjon, og heklet uten mønster. Det er i grunnen ganske befriende å ikke ha mønster, og la designet bli til mens man hekler. Dette skjerfet ble til idag. Jeg klipte opp litt gammel dongeri til pynt og frynser. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet vil jeg si.

Nyter siste minuttene av denne søndagen, før det blir natti-natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar