Etiketter

Amigurumi (3) diy (3) Drømmefanger (6) Før og etter (2) Hekling (21) Interiør (2) Jul (1) kluter (2) kort (1) kurv (1) Loppis (1) lykt (3) Maling (4) skjerf (7) Strikking (1) Stua (2) Sy (2) tegning (3) Vannmaling (1) Vesker (1) watercolor (2)

fredag 27. februar 2015

Fredagskos

Vegetartacoen er inntatt. Potetgull i skåla, og tente lys. Håndarbeidet i kveld er kopptue i restegarn. Denne blir rød, orange og rosa. Jeg blir så glad av å hekle fargerike kluter. Helgevasken er utsatt på ubestemt tid og jeg tenker huset er ok så lenge man ikke snubler i noe. I kveld tenker jeg jeg skal fortsette på et fargerikt pledd i corner2corner-teknikk som jeg jobber med. Her får dere et stemningsbilde fra stua denne fredagskvelden.
Nå blir det film og potetgull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar