Etiketter

Amigurumi (3) diy (3) Drømmefanger (6) Før og etter (2) Hekling (21) Interiør (2) Jul (1) kluter (2) kort (1) kurv (1) Loppis (1) lykt (3) Maling (4) skjerf (7) Strikking (1) Stua (2) Sy (2) tegning (3) Vannmaling (1) Vesker (1) watercolor (2)

lørdag 30. april 2016

Stua mi 💜

Forrige helg tok jeg mot til meg og malte sjenk og stoler røde. Og jeg er kjempe glad for at jeg gjorde det! Jeg stortrives med farger! Jeg hang opp bildevegg og begynner å føle meg riktig hjemme etter flyttingen for 2 måneder siden. Sjenken fikk jeg gratis på facebook, og da var den brun. Drømmefangeren har jeg laget selv, og de to speilene på veggen er fra to forskjellige loppiser.


Spisestuestolene var også gratis på facebook, og var da lakkert furu. Spisebordet fikk jeg for 400,- på FB, og det var da syreluta furu. Jeg behandlet det med te, stålull og eddik så det fikk en fin farge. Fremgangsmåten finner du her på bloggen.


Det blå skapet fikk jeg også gratis på FB. Det var da veldig mørkt brunt men fikk gleden av å bli blått! Det er blitt en favoritt. Solsikkespeilet er b-vare Europris, og putetrekkene er fra hm Home. Jeg er kjempefornøyd! Dere skal få se mere senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar